top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMaya Chen

פרק 48: שיחה מעוררת השראה על קהילות ורילוקיישן- תאיר מורדוך מראיינת את מאיה חן


כשרק עברתי לארה"ב עוד לא היו קהילות פייסבוק כמו היום בהן אפשר למצוא ידע ואוזן קשבת. הקהילות היחידות שהיו, היו בתפוז או ב YNET והיו מסורבלות ולא נעימות. אבל אז הקהילות התחילו לפרוח ואחת הקהילות הראשונות לנשים ברילוקיישן היתה הקהילה שתאיר מורדוך הקימה- קהילת "נשים בעולם של הזדמנויות" ופתאום נפתחתי לעולם. הבנתי שאני לא לבד, שיש עוד נשים כמוני ושהתחושות שאני חווה גם הן חוות וזו היתה הקלה אדירה.


כמה שנים אח"כ, הצטרפתי גם אני לניהול קהילת הרילוקיישן "ביחד ברילוקיישן" ומאז חוויתי גם כמשתתפת וגם כמנהלת קהילה את היכולת לעזור למישהי אחרת שנמצאת ברילוקיישן ברחבי העולם.


אישה יושבת בשקיעה על חוף הים ושותה כוס יין
תאיר מורדוך

לאחרונה פנתה אלי תאיר מורדוך והציעה לי להשתתף בתוכנית האונליין שהיא בנתה "סודות הרילוקיישן", בה מומחיות תוכן שונות משתפות בתכנים חשובים לקראת הרילוקיישן כמו חיפוש עבודה, מיסוי, ביטוחים, הכנת הילדים ועוד.

אני מאמינה בכל ליבי בשיתוף ידע ובעזרה הדדית ולכן שמחתי להצטרף.


תאיר מורדוך היא מנהלת קהילת הרילוקיישן "נשים בעולם של הזדמנויות" המונה יותר מ-60 אלף נשים. היא "בוגרת" שני רילוקיישן לטוקיו וסינגפור, סך הכל 8 שנות רילוקיישן וכיום, מומחית רילוקיישן ומאמנת נשים ומלווה ומשפחות בכל תהליכי הרילוקיישן כבר מעל 10 שנים.




בפרק שהקלטנו יחד עבור התוכנית "סודות הרילוקיישן" תוכלו לשמוע אותי ואת תאיר מדברות על חוויות הרילוקיישן של שתינו- אני ברילוקיישן לארה"ב והיא ברילוקיישן לסינגפור וליפן וכמה לא מפתיע היה לשמוע שהסיפורים והחוויות שחווינו מאוד דומים, על אף שהיינו בקצוות שונים של העולם.


במהלך הפרק עלו מספר נושאים חשובים:


  1. ההתחלה קשה לכולם ואם יש באפשרותכן לצרף אליכן לתחילת המסע בן משפחה מישראל כמו אמא או אבא, שיעזרו עם הילדים בזמן שאתם מתרוצצים בין משרדים ממשלתיים שונים- הרווחתם! (במקרה שלי אמא שלי הצטרפה וזו היתה ברכה משמיים!)

  2. את בטוח תפגשי את השאלה "מה עבר לי בראש" ו"למה הייתי צריכה את זה" בשלב זה או אחר של הרילוקיישן. אל תפחדי ממנה, זו שאלה לגיטימית שלאו דווקא מראה על הרצון לחזור אלא על ההפנמה שהחיים השתנו.

  3. מכיוון שההתחלה יכולה להיות קשה, הרבה פעמים אנחנו נופלות לתהום. מה שלי ולתאיר עזר היה ליזום ולצאת מאזור הנוחות שלנו, תוך הבנה שלוקח זמן לבנות את החיים מחדש.

  4. הקהילה "ביחד ברילוקיישן" שבניתי יחד עם שיר שליין ולימור שוורץ היא בית עבורי ועבורכן להעביר ידע, לדבר,לשאול ולהביע. היא מקום מוגן, נטול שיפוטיות, בו יש לגיטימציה להעלות גם קשיים וגם דברים טובים שקורים לנו ברילוקיישן. מטרת הקהילה שכל גבר ואישה ברילוקיישן ידעו שהם לא לבד ברילוקיישן. מוזמנים.ות להצטרף!

  5. לסיכום דיברנו על החשיבות של ההכנה מראש- לקחת יעוץ של מישהו שעשה לפניכם את המעבר. הייעוץ יכול להיות כתוכנית אונליין (כמו התוכנית של תאיר "סודות הרילוקישן") או כייעוץ אחד על אחד כמו הייעוץ שלי- העיקר, תשתמשו בעזרה שנמצאת מסביבכם.


הרילוקיישן שלי שינה אותי- הוא הוכיח לי שאני יכולה ליזום, לצאת מאזור הנוחות ושיש בי הרבה יכולות לעזור למישהו אחר. הרילוקיישן נתן לי את ההזדמנות להיות מי שבאמת רציתי להיות, בלי להתחשב בעבר שלי.

החלום שלי הוא להגיע לכמה שיותר נשים וגברים שצריכים עזרה ולעזור להם לעבור ולהתמודד עם הרילוקיישן על הצד הטוב ביותר.


מאוד נהניתי לשוחח עם תאיר, לשמוע גם קצת על סיפור הרילוקיישן שלה וגם להבין כמה הסיפורים שלנו דומים. תודה תאיר על ההזדמנות!


ואם אהבתן את הפרק הזה, שתפו אותו עם אנשים נוספים שאתן חושבות שהוא יכול להיות רלוונטי עבורם. אשמח לשמוע מה לקחתם מהפרק לאימייל maya.chen.relo@gmail.com

 

ויש לי רעיון למתנה נפלאה שתוכלו להעניק לעצמכם או לבני משפחה שלכם שיוצאים לרילוקיישן-

קלפי השראה "מסרים של רילוקיישן"!


 קלפי ההשראה מסרים של רילוקיישן של מאיה חן

זוהי מתנה אישית, מלאת ערך (כולל מסר אישי שתוכלו להוסיף) וגם כזו שתכנס לכל מזוודה בלי בעיה.

מוזמנים ומוזמנות לקרוא פה עוד על קלפי ההשראה "מסרים של רילוקיישן" וליצור איתי קשר בנוגע לכל שאלה - כתבו לי לאימייל maya.chen.relo@gmail.com או שלחו לי ווטסאפ 058-6905012


 

להאזנה לפרק לחצו פה:




ליצירת קשר עם תאיר מורדוך:


לתוכנית של תאיר מורדוך "סודות הרילוקיישן":


תוכנית סודות הרילוקיישן













לאינסטגרם של תאיר מורדוך:


לקבוצת הפייסבוק "נשים בעולם של הזדמנויות":



ליצירת קשר עם מאיה חן:

שלחו לי הודעה לאימייל:


לאתר שלי "מאיה חן-ייעוץ רילוקיישן":

לעמוד הפייסבוק של "מאיה חן- ייעוץ, ליווי ותמיכה בתהליכי רילוקיישן": https://www.facebook.com/20minfromseattle


לאינסטגרם של מאיה חן:


לקהילת הפייסבוק "ביחד ברילוקיישן" בה ננהל דיונים ושיחות על הפודקאסט




**מוזיקה ע"י https://www.scottholmesmusic.com/


bottom of page