top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMaya Chen

פרק 35: איך המיינדפולנס יכול לעזור להתמודד עם אתגרי הרילוקיישן- מאיה חן מראיינת את מיכל ינאי


התחלתי לתרגל מדיטציה ומיינדפולנס רק לפני מספר שנים.

עד אז כל פעם שחשבתי על מדיטציה, דמיינתי מישהי יושבת בישיבה מזרחית על מזרון, הידיים שלה שעונות על הברכיים, עיניה עצומות והיא עושה קול כזה "המ...". אבל כולנו מתפתחים וגם אני 🙂 והתחלתי להבין שיש המון סוגי מדיטציות. מאוד רציתי לתרגל אבל לא הצלחתי להתחבר למדיטציות שהועברו באנגלית (בכל זאת, זו היתה השפה השלטת סביבי באותו הזמן).

כנראה שהיקום שמע את בקשתי ושלח אלי פודקאסט אליו התראיינה מיכל ינאי וסיפרה על האפליקציה החדשה שלה My Medi, שהיא אפליקציה של מדיטציות בעברית!

ממש שמחתי ורצתי להוריד את האפליקציה וכל כך נהניתי לשמוע את קולה הנעים והמלטף של מיכל ינאי מלמד כיצד לתרגל מיינדפולנס.


התחלתי לעקוב אחרי מיכל ינאי באינסטגרם וככה גיליתי אחרי מספר חודשים שהיא עוברת עם משפחתה ליוון!

מיכל ינאי
מיכל ינאי

באוקטובר, כמה חודשים אחרי שעברה ליוון פניתי אל מיכל והצעתי לה להתראיין לפודקאסט שלי. לא ידעתי האם היא בכלל רואה או מגיבה וכמובן הלב שלי דפק כמו משוגע כששלחתי את ההודעה, אבל מספר דקות אח"כ היא אמרה לי "היי, בטח!" ועשתה אותי אישה מאושרת מאוד.

אז אמנם לקח לנו כמה חודשים להוציא את זה לפועל אבל אני כל כך שמחה שיצא לי להכיר את מיכל באופן קצת יותר אישי, לראיין אותה ולהכיר אישה משכמה ומעלה, חברותית, מקסימה, שנתנה לי את התחושה הכי טובה בעולם. תודה!


אם יש פה מישהו שחי באיזו מערה לאחרונה 😜 ולא מכיר את מיכל ינאי- מיכל ינאי היא שחקנית, זמרת, מנחת טלוויזיה ויזמית בעלת אפליקציית המדיטציות המצליחה My Medi. היא גם אמא לשלושה ובקיץ 2021 היא עשתה רילוקיישן עם משפחתה לאתונה שביוון.


אז על מה שוחחנו אני ומיכל ינאי בפרק 35 של הפודקאסט "נשים מספרות רילוקיישן"?


שוחחנו על ההחלטה של מיכל ובעלה לעשות רילוקיישן ומאיפה היא נולדה. דיברנו על הסיבה לבחור ביוון ועל הדרך בה המיינדפולנס עזר לכל בני המשפחה להקשיב לרצונות שלהם מעבר לפחדים ולקולות החיצוניים.

שוחחנו על יוון, על ההסתגלות לרילוקיישן ועל המקום שהרילוקיישן משחק מבחינת האנונימיות והאפשרות להתחיל הכל מחדש.

דיברנו על האתגרים של מיכל במעבר ומה עזר לה להתמודד.

במהלך כל הראיון נוכחתי לראות ולשמוע כמה המיינדפולנס משמעותי בחייה של מיכל ינאי וכמה הוא השפיע לטובה על המעבר ועל ההסתגלות שלה ושל משפחתה לרילוקיישן ולאתגרים שחוו.


במהלך הראיון מיכל אמרה משפט שמאוד דיבר אלי- "כשלומדים להוריד את כמות הפחדים, מתפנה מקום להכניס דברים טובים ונעימים יותר לחיים שלנו" ואני מאחלת לכולנו ללמוד לעשות בדיוק את זה.


אשמח שתשתפו אותי מה לקחתן מהפרק ומה למדתן ממנו ואם אהבתן את הפרק הזה, שתפו אותו עם א.נשים נוספים שאתן חושבות שהוא יכול להיות רלוונטי עבורם.ן


ואם אתן מתכננות רילוקיישן לארצות הברית ומחפשות מישהי שעברה את התהליך בעצמה, מכירה את הקשיים ויכולה לעזור לכן להתכונן למעבר רגשית ומעשית- כתבו לי לאימייל maya.chen.relo@gmail.com או שלחו לי ווטסאפ 058-6905012 ונקבע פגישת היכרות ללא תשלום כדי שהרילוקיישן שלכן יעבור בקלות!



להאזנה לפרק לחצו פה:



המסר של מיכל:

המסר של מיכל ינאי

קצת תמונות-




ליצירת קשר עם מיכל ינאי:

לאינסטגרם של מיכל ינאי:


לאפליקציה My Medi:

ליצירת קשר עם מאיה חן:

לאתר שלי "מאיה חן-ייעוץ רילוקיישן"

לעמוד הפייסבוק של "מאיה חן- ייעוץ, ליווי ותמיכה בתהליכי רילוקיישן" https://www.facebook.com/20minfromseattle


לאינסטגרם שלי


לקהילת הפייסבוק "ביחד ברילוקיישן" בה ננהל דיונים ושיחות על הפודקאסט




**מוזיקה ע"י https://www.scottholmesmusic.com/


bottom of page