top of page
חיפוש
תמונת הסופר/תMaya Chen

פרק 31: רילוקיישן לישראל או חזרה לישראל? מאיה חן מסכמת תקופה עם ליהי נצר


ביולי 2022 ציינתי שנה לרילוקיישן שלי ושל המשפחה שלי לישראל (אפשר לקרוא על זה פה), ורציתי מאוד לסכם את המחשבות והרגשות שלי גם בפרק בפודקאסט "נשים מספרות רילוקיישן". הראשונה שעלתה לי לראש, שתהיה שותפה מצויינת לפרק זה, היא חברתי הטובה והאהובה ליהי נצר, אותה הכרתי כששתינו גרנו בסיאטל. ליהי חזרה שנה לפני ועזרה לי המון במעבר לישראל.


ליהי נצר
ליהי נצר

ליהי נצר התגוררה במשך שנתיים בסיאטל עם המשפחה שלה.

במקצועה היא מדריכת הורים ומאמנת ילדים ונוער וביחד יזמנו את פרוייקט "שישי נשי קהילתי" בסיאטל ליצירת קהילת שכנות ולקידום נשים בקהילה. ליהי חזרה לישראל באוגוסט 2020, והיא מתגוררת היום בתל אביב.






בפרק 31 בפודקאסט דיברנו על הימים הראשונים שלנו ושל המשפחות שלנו אחרי המעבר לישראל, כששתינו עברנו במהלך תקופת הקורונה.

שאלתי את ליהי מה היו האתגרים הכי גדולים עבורה בתחילת הרילוקיישן לישראל ושוחחנו על הדברים שהכי קשה להתרגל אליהם פה בישראל. דיברנו גם על הגעגועים לסיאטל ועל חלק מההבדלים שחווינו בין סיאטל לבין ישראל. ואי אפשר בלי לסכם ולדבר על מה טוב בישראל ועל מה אנחנו מודות.


השיחה עם ליהי עזרה לי להבין א. שאני כל כך שמחה שהכרתי אותה ושהיא חברה שלי ו-ב. שהרילוקיישן לישראל הוא חוויה סובייקטיבית שנחווית אחרת בין אנשים שונים ובין משפחות שונות ובסופו של דבר חשוב שנקשיב ללב שלנו ולמה שטוב לנו ופחות לקולות שמסביבנו.


אני מזמינה אתכם להקשיב לפרק עם ליהי נצר המהממת!

אני חושבת שיצא לנו פרק מעניין, זורם, כיפי ומעורר מחשבה, גם למי שרק יוצא עכשיו לרילוקיישן ובוודאי למי שמתכנן חזרה לישראל.


אשמח שתשתפו אותי מה לקחתם מהפרק ומה למדתם ממנו ואם אהבתם את הפרק הזה, שתפו אותו עם אנשים נוספים שאתם חושבים שהוא יכול להיות רלוונטי עבורם.


ואם אתם מתכננים רילוקיישן ומחפשים עזרה, ייעוץ וכלים פרקטיים שיעזרו לכם בתהליך המעבר- כתבו לי לאימייל maya.chen.relo@gmail.com או שלחו לי ווטסאפ 058-6905012 ונקבע פגישה!



להאזנה לפרק לחצו פה:



המסר של ליהי:

המסר של ליהי נצר


קצת תמונות-


ליצירת קשר עם ליהי נצר:

לאתר של ליהי נצר


לדף הפייסבוק של ליהי נצר


לאינסטגרם של ליהי נצר


ליצירת קשר עם מאיה חן:

לאתר שלי "מאיה חן-ייעוץ רילוקיישן"

לעמוד הפייסבוק של "מאיה חן- ייעוץ, ליווי ותמיכה בתהליכי רילוקיישן" https://www.facebook.com/20minfromseattle


לאינסטגרם שלי


לקהילת הפייסבוק "ביחד ברילוקיישן" בה ננהל דיונים ושיחות על הפודקאסט




**מוזיקה ע"י https://www.scottholmesmusic.com/


Comments


bottom of page