top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMaya Chen

הפודקאסט שלי "נשים מספרות רילוקיישן" חוגג יום הולדת שלוש!


דצמבר הוא החודש בו אני מציינת יום הולדת לפודקאסט שלי ״נשים מספרות רילוקיישן״ והשנה הפודקאסט חוגג שלוש שנים! 



אם הייתם אומרים לי לפני שלוש שנים שיהיה לי פודקאסט עם כמעט חמישים פרקים ו-44 אלף האזנות מכל העולם, בטח הייתי צוחקת ואומרת שזה נשמע לי כמו משהו שמישהי אחרת עושה ולא אני. 


היום אני יודעת להגיד שהפודקאסט הוא חלק בלתי נפרד ממני- יש בו גם מסיפורי הרילוקיישן שלי אבל גם ממי שאני, ממה שלמדתי במהלך השנים ומהאדם אליו צמחתי וגדלתי להיות. 




ומה למדתי במהלך שלוש שנים? 


  1. למדתי שיש בעולם המון נשים מרתקות, מוכשרות, יצירתיות שהמציאו את עצמן מחדש גם בפן המקצועי וגם בפן האישי. נשים שפתחו את ליבן וסיפרו לכולנו על הקשיים שחוו במהלך הדרך. 

  2. למדתי שהאתגרים של הרילוקיישן דומים ולא משנה איפה אנחנו גרות- בארה״ב, באירופה, במזרח או בכל מקום אחר. כולנו מתמודדות עם אותם האתגרים אבל לכל אחת מאיתנו יש דרך התמודדות שונה עם המציאות. 

  3. למדתי שהפרקים הכי טובים קורים כשיש ביני ובין המרואיינת כימיה טובה וכששתינו באמת נפתחות ומספרות גם על מה שקורה מתחת לפני השטח. 

  4. למדתי שלנו הנשים יש כוח ועוצמות התמודדות , שאנחנו מגלות רק כשאנחנו יוצאות מאזור הנוחות שלנו, קרי רילוקיישן. ושתדעו, לכל אחת ואחת מכן יש את הכוחות האלו בתוכה! 

  5. למדתי שאני ממש מאוהבת במדיה הזו של הפודקאסט והראיונות ולכן אני ממשיכה להקליט לכם עוד פרקים ושיחות עם נשים מרחבי העולם. 


ולסיום רציתי להגיד לכן ולכם המון תודה שאתם מאזינות ומאזינים לפודקאסט שלי. כל הודעה שאומרת לי שעזרתי, שחיזקתי, שליוויתי אתכם בתהליך ממלאה אותי באושר ומחזקת אותי להמשיך קדימה. 


תודה והלוואי ואצליח להמשיך ולהביא אור וחיזוק באמצעות הפודקאסט לכל מי מכם שיוצאים לרילוקיישן בקרוב או כבר גרים מחוץ לישראל. 


תוכלו להאזין לפודקאסט בכל אחת מאפליקציות הפודקאסטים הקיימות (לדוגמא ספוטיפיי, אפל פודקאסט, גוגל פודקאסט, יוטיוב) או דרך האתר שלי בקישור הזה.


וכמובן, אני תמיד שמחה לשמוע פידבקים או הצעות לאימייל ל maya.chen.relo@gmail.com


שלכם,

מאיה חן 

bottom of page