top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMaya Chen

המלצה לחופשות זוגיות באזור סיאטל

כשגרנו בישראל היה קל יחסית לצאת לחופשה. כל מה שהיינו צריכים היה להרים טלפון לאחת מהסבתות, להתחנן קצת, אולי לשחד קצת ואז היינו סוגרים תאריך. (ותודה לכל הסבתות בעולם!)


פה התהליך קצת יותר מסובך ודורש שרשרת תיאומים שלא מביישת מג"ד בצבא- למצוא בייביסיטר שהילדים אוהבים ושתסכים להשאר ללילה או חברים שמוכנים להוסיף עוד 2-3 ילדים לחבורה שלהם, לתאם תאריכים בין שני בני הזוג, להכין את הילדים לכך שההורים נוסעים לחופשה (ולפעמים להכין גם את ההורים לפרידה..) וכמובן למצוא מקום בהתראה קצרה שלא Fully Booked חודשים מראש. תוסיפו לכל זה עכשיו את COVID-19 והסיכונים הכרוכים בו ותמצאו כאב ראש לא קטן.

ובכל זאת, אין כמו חופשה זוגית להטענת מצברים, לשינה טובה ולזמן איכות עם בן הזוג. אנחנו חזרנו מחופשה שכזו לאחרונה ומאז אני רק רוצה עוד.


אז החלטתי לשתף אתכם בשני מלונות בהם אני הייתי באזור לחופשה זוגית, כשברור לי שיש עוד הרבה אחרים שארצה לבחון בעתיד.


חופשה זוגית בקירקלנד


שהינו במלון Woodmark Hotel שנמצא באזור הקרוי Carillon Point וצופה על לייק וושינגטון (Lake Washington). מלון בוטיק מצוין, נקי, מיטות נוחות וכוס שמפניה ראשונה בחינם. בנוסף, מ-22:00 בלילה יש להם מעין חדרון קטן פתוח ובו חטיפים ושתיה קרה. הצוות היה מקצועי ואדיב, אנשים הסתובבו עם מסכות ברחבי המלון וההרגשה הייתה בטוחה.

במקום ארבע מסעדות-

א. Le Grand ‘Bistro Americain’-המסעדה בה סעדנו לארוחת ערב. מגישה אוכל צרפתי-אמריקאי. נחמדה וטעימה אבל לא זולה.

ב. COMO- מסעדה איטלקית שעדיין לא יצא לי לאכול בה.

ג. Carillon Kitchen- מסעדת בארנץ'. מסעדה זו היתה הפתעה נחמדה עם ארוחת בוקר טובה של טוסט עם אבוקדו וחביתה, תפריט סלטים והכל מוכן במקום. הבעלים, בחור אלבני נחמד עשה מעל ומעבר כדי שיהיה לנו טעים. ניתן לשבת בפנים אבל המקומות כמובן מוגבלים או לקחת טייקאווי. גם המאפים והקפה טעימים. ד. Beach Cafe- מסעדת המלון. הכי כיף לשבת בחוץ כשאפשר ולהרגיש את ליטוף השמש ואת קרבת הגלים. אוכל טעים. סגורה כרגע עקב הקורונה.


לסיכום קינחנו במסז' מפנק בספא של המלון Still Spa.

אני ממליצה בחום על המלון, המסעדות והספא- חוויה מושלמת של סופשבוע זוגי!



חופשה זוגית בבות'ל (Bothell)


שהינו במלון McMenamins Anderson School- זהו מלון שהיה בעבר בית ספר תיכון ועשה הסבה למלון. אבל שזה לא יטעה אתכם- החדרים מפנקים ונקיים, המיטות נוחות וחוץ מתמונות על הקירות המספרות את סיפור המלון לא תמצאו שם צלצול פעמון או את אב הבית.

גם במלון הזה יש מספר מסעדות המגישות אוכל אמריקאי ושתיה חריפה בדגש על בירה. האווירה במקום צעירה וכיפית.

למבקרי המלון יש כניסה חינם לבריכה North Shore Lagoon swimming pool שהיא בריכה של מים מלוחים! לא ביקרנו אבל שמענו הרבה ביקורות טובות עליה.

היתרון שוב היה שהות במקום מגניב ומיוחד במרחק נסיעה קצר מהבית עם אוירה אחרת לגמרי. גם על המלון הזה אני ממליצה בחום רב.





bottom of page