top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMaya Chen

עשר תובנות אחרי טיול לילוסטון- קיץ 2020

קבלו את עשר המסקנות הנבחרות שלי למסע שעשינו ברכב מוושינגטון סטייט לילוסטון בקיץ 2020-


1. אם יש שלט אזהרה מפני Toxic Green Algee ואין הרבה מתרחצים כנראה שהם יודעים מה הם עושים! אל תכנסו למים! זה יחסוך לכם הרבה עוגמת נפש של זריקת כל בגדי הים, קניית בגדי ים חדשים במחירים מופקעים ודאגה כל הלילה שאתם הולכים למות.


Moses Lake, WA

2. 12 שעות נסיעה עם שלושה ילדים זה אפשרי אבל חייבים להצטייד בהמון סבלנות, משחקים, טאבלטים, מטענים והרבה אוכל! האוטו נראה בסוף כל יום כמו פח זבל מהלך אבל העיקר ששרדנו.



3. לאורך כל הנסיעה על כביש ה I-90 מפוזרות תחנות עצירה (Rest area) כשלדעתי בחנו את כולן, או לפחות את השרותים הציבוריים בכולן. ממליצה בחום לעצור שם ולא בתחנות דלק- נקי, נעים ויש גם מקום לשבת ולעשות פיקניק.


4. אנשים החיים באיידהו כנראה עמידים בפני וירוס הקורונה אחרת אין לי הסבר למה אף אחד מהם לא הולך עם מסיכה.


5. אם נעצרתם בילוסטון פתאום לשעה כנראה שמישהו ראה סנאי. או אייל תועה. או עצר להשתין והעמיד את האוטו שלו באמצע הכביש. קשה לדעת.



6. אנשי מיסיסיפי, דלוור ורוד איילנד כנראה לא אוהבים לטייל. שבוע שלם לא ראינו אפילו רכב אחד עם לוחית רישוי משם. וראינו מכוניות מאלסקה ומהוואי, ככה שאין להם ממש תירוץ.


7. הנופים בילוסטון מהממים. לא משנה באיזו נקודה תעצרו תוכלו לצלם תמונה של נשיונל גאוגרפיק שתוציא לחברים את העיניים. אבל זה לא מה שחשוב, נכון ;)



8. האפליקציה GyPSy Guide שווה כל דולר! מדובר בהסברים שמלווים אתכם לאורך הנסיעה וממליצים מה כדאי לעשות ואיפה כדאי לעצור לאורך הדרך. ממליצה בחום להוריד אותה ולא, אין לי שם מניות.


9. קחו בגדים קצרים וארוכים, מעיל גשם ובגדי ים. מזג האויר מאוד לא צפוי. אנחנו היינו באוגוסט ונתקלנו בסופת רעמים ובגשם סוער כל הלילה.




10. הכי כיף לעשות פיקניק בחיק הטבע. כל יום קנינו מצרכים בסופר ובישלנו לנו ארוחות גורמה. גם חסכנו קצת כסף, גם הילדים התאמנו בבישול בשטח וגם ידענו בדיוק מה יש באוכל. ממליצה בחום גם למי שאין לו נסיון רב בבישול.



ולסיכום, ילוסטון מהממת, מגוונת, רחבת ידיים, יש בה הכל מהכל וכל אחד ימצא בה את מה שהוא הכי אוהב. אז למי שעוד לא נסע- אל תפספסו את הפארק הלאומי הראשון בארה"ב!


ולמי שירצה עוד- פוסט מפורט על ילוסטון יגיע בהמשך..



130 צפיות0 תגובות
bottom of page