top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMaya Chen

איך שורדים חווית קמפינג? 10 מסקנות מקמפינג בתקופת הקורונה

בתור מי שהייתה קצינה בצבא, פעילה בתנועת הנוער, מושבניקית ומזל שור הייתי אמורה לאהוב קמפינג וטיולים. החיבור לאדמה ולשורשים והאוויר הפתוח היו אמורים להיות אצלי בדם. מה לעשות שלמרות כל אלה אני דווקא מאלה שפחדו בטיולים השנתיים מהליכה בצלע ההר וששינה על הרצפה היא לא הפייבוריט שלי (ולא של הגב שלי)

ולכן השנה, כשקמפינג הוא בערך האפשרות הבטוחה היחידה לבלות קצת מחוץ לבית, הסכמתי לנסות שוב. אבל היו לי תנאים - לא לישון על הרצפה, שיהיה לי מספיק חם ושלא אצטרך לבשל.

לשמחתי (או לצערי, תלוי בנקודת המבט) בעלי היקר דאג להכל ונגמרו לי התירוצים.

אז אחרי סופשבוע קמפינג אשמח לחלוק אתכם את 10 מסקנותיי המלומדות בנושא -


1. הקמפינג של השכן תמיד יראה טוב יותר - לא משנה כמה תתאמצו, תמיד יהיה מי שיביא מתקן שטיפה משודרג, יפנק באוכל גורמה או כולם, כולל הילדים, ישבו ליד המדורה וישירו שירים.

2. אם הבטיחו מזג אוויר בהיר ושמשי תתכוננו לגשם כל הלילה. ובעקבותיו, פיפי כל הלילה.

3. אין כמו מיטת שדה צבאית, מעליה מזרון מתנפח ושק שינה. ממש חמישה כוכבים. שדרוג של החיים. וגם חימום גז באוהל.

4. להכין כמה שיותר אוכל מראש- לחתוך ירקות, לשים את הבשר במרינדה, לבשל תפוחי אדמה ולשים בנייר כסף מראש. חוסך זמן הכנה בשטח ומאפשר לנצל את הזמן טוב יותר (מישהו אמר אלכוהול?)

5. הכי כיף קמפינג עם חברים- הילדים משחקים יחד, מעסיקים אחד את השני ומאפשרים לנו המבוגרים קצת זמן איכות.

6. מקלחת זה לחלשים. הייתי בטוחה ששלושה ימים בלי מקלחת יגמרו אותי אבל מסתבר שאין שום דבר שקצת דאודורנט לא יכול לפתור. (וכמובן גם עזר שלא היה חם ולח. שולי)

7. למה תמיד השירותים רחוקים ומגעילים באתרי קמפינג? באמת שאין לי מסקנה פה חוץ מהכנה נפשית שככה זה.

8. להיות מאורגנת ומסודרת עוזר לפעמים. לדוגמא כששלפתי מדחום לבשר מערכת המטבח. במקרה הכינותי מראש.

9. אין מה לעשות וגם בקמפינג אנחנו והילדים רוצים לפעמים להתחבר קצת לציוויליזציה. הבעיה מתחילה כשאין איפה להטעין את המכשירים. כדי לפתור משברים אני ממליצה להביא מטען נייד (או שניים. או שלושה. תלוי ברמת ההתמכרות). ואני אומרת את זה מניסיון של מי שלא הביאה. (ובאותה הנשימה אגיד שלהגביל את זמן המסך בקמפינג לא מזיק)

10. המסקנה האחרונה והמסכמת היא שזו חוויה נחמדה וממש לא נוראה (אבל אל תספרו לבעלי 😜). נכון, לא מדובר פה בבית מלון מפנק, לא ישנים טוב ועובדים קשה בלתפעל את כל המערך אבל אין כמו לראות את הילדים נהנים, ללמד אותם (ואת אמא שלהם) איך מדליקים מדורה ובונים אוהל ולהיות קצת בטבע עם חברים. אבל רק פעם בשנה.




28 צפיות0 תגובות
bottom of page