top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMaya Chen

טיול עם לינה בזמן הקורונה - Leavenworth, WA

שלושה חודשים בבית בבידוד (תקופת הקורונה) עם שלושה ילדים עשו את שלהם והגעתי למסקנה שאם לא אצא מגבולות קירקלנד בקרוב ואראה קצת נוף אחר, כדאי שהילדים יחפשו אמא אחרת :)

אז פתחתי את אפליקציית VRBO לחיפוש בתים (מומלצת ביותר), בחרתי את המקום הראשון שעלה לי לראש, הזמנתי חברים והופ! אנחנו בדרך ללוונוורת'.


אני מאוד אוהבת את לוונוורת' (Leveanworth). מדובר בעיירה, שאף אחד ממיסדיה לא הגיע מגרמניה. העיירה יוסדה ע"י מתיישבים שחיפשו זהב, פרוות ואדמות. הפניית מסילות הרכבת מהאזור גרמה להם לחשוב על דרך יצירתית להשרדות והם החליטו לשנות את פני העיירה לעיירה בסגנון בווארי ולפנות לתחום התיירות. (עוד על ההיסטוריה של לוונוורת אפשר לקרוא באתר שלהם).


מתי נוסעים? ללוונוורת' כיף לנסוע בכל עונות השנה: בחורף המקום מואר באורות הכריסטמס ומוקף שלג, באביב ובסתיו הכל פורח (או נושר) ובקיץ חם ואפשר להנות מאבובים, שייט ואגמים.

לפני שאתם מזמינים תבדקו האם יש ארוע או פסטיבל באזור בזמן השהות שלכם.


התניידות - ברכב. מדובר בנסיעה של שעתיים מאזור סיאטל. אחרי שעוברים את העיירות הקטנות והפקוקות על כביש 2 יש גם נוף נהדר.


לינה - יש במקום הרבה בקתות ומלונות. אני יכולה להמליץ על שניים בהם ישנתי:

  1. מלון Enzian Inn

  2. בית מ-ו-ש-ל-ם ל-2 משפחות -River's Echo

מסעדות - לדעתי פה יש ללוונוורת' עוד מה להשתפר ולכן לא ממליצה. אבל היין מעולה :)


תוכנית הטיול שלנו היתה:

יום שישי - Lake Wenatchee State Park וארוחת TakeAway

יום שבת - Blackbird Island Trail, גלידה ב-Viadolce Gelato, טיול בדאון טאון אחה"צ (אפשר גם טעימות יין אם אתם לבד או יש לכם חברים טובים שעושים בייביסיטר על הילדים- אנחנו הלכנו ל Ryan Patrick Wines Leavenworth) וברביקיו בערב

יום ראשון - Icicle Village Resort Miniature Golf, צהריים ב Visconti's Italian, גלידה והביתה


ועכשיו קצת פירוט...

* ב-Lake Wenatchee State Park עצרנו לפיקניק ול"זמן אגם". במקום יש שירותים פתוחים ונקיים, אזור חוף לרחצה אם אתם אמיצים להכנס למים הקפואים (בלי מציל, כמובן) ושולחנות פיקניק. בימים רגילים (הכוונה בלי קורונה) יש שם גם גן שעשועים לילדים. אל תשכחו (כמונו) את ה-Discovery Pass שלכם אחרת תצטרכו לשלם שוב..



* בחרנו במסלול Blackbird Island Trail כי הוא היה קרוב לבית אותו שכרנו, קצר יחסית ומישורי. המסלול מאוד יפה ומתאים לעגלות ולרוכבי אופניים. אפשר ללכת אותו הלוך ושוב, להשאיר רכב בסוף המסלול או לחזור בצורה מעגלית דרך מרכז העיר (אבל אז צריך לזכור שיש עליה מאזור המסלול לכביש הראשי). ממליצה להביא ספריי נגד יתושים אם אתם רגישים.



* דאון טאון לוונוורת'- בעצם מדובר ברחוב אחד שמשני צדדיו חנויות לתיירים, מסעדות, גלידריות טובות וחנויות לטעימות יין. לפעמים יש ברחוב הופעות נחמדות. כמו בכל וושינגטון סטייט, רוב המקומות נסגרים מוקדם, גם אם מדובר בעיירה שמתפרנסת מתיירות.



* פעילות נחמדה לילדים היא מיני גולף ב- Icicle Village Resort. לא צריך לישון במלון כדי להכנס למיני גולף. את המקלות והכדור מקבלים בקבלה של המלון. במהלך הקורונה הם מוודאים שיש הבדל של 5-10 דקות בין משפחה למשפחה.





88 צפיות0 תגובות
bottom of page