top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMaya Chen

עשרה הייקים קלים וקצרים באזור קירקלנד וה-East Side


אני אוהבת לצאת מהבית ולהיות בחוץ, שמש תמיד מוסיפה לי מצב רוח ואם יש אגם או ים באזור אז בכלל עשיתם אותי מאושרת, אבל מה לעשות שהייקים (Hikes) הם לא ממש הפעילות האהובה עלי בניגוד לבעלי ,שחובב הייקינג, קמפינג וכל מה שהוא outdoor.

עכשיו, תוסיפו לזה שלושה ילדים שלא ממש מתלהבים לצאת מהבית ולהתרחק מהמסכים ותגלו התמודדות לא קטנה בכל פעם שאנו רוצים לעשות משהו כמשפחה.


הפתרון שלנו היה למצוא טיולים קצרים, קלים ומהירים שיכולים לתת מענה לכל אחד מחברי המשפחה- כל אחד מקבל משהו שהוא אוהב וגם מוותר קצת לטובת הכלל. Win-Win.


אז קבלו את עשרת המקומות האהובים עלינו לטיול קל וקצר באזור ה-איסט סייד (East Side):



במקום שלושה מסלולים אף על פי שגם המסלול הכי ארוך לוקח בערך שעה. מתחילים בעלייה ממש קצרה ואח"כ הליכה בתוך יער באמצע העיר בלוויו (Bellevue). קיים סיכוי גדול שתפגשו סוסים בדרך כי זה מסלול, שמותאם גם להם. המסלול לא מתאים לעגלות אבל בהחלט מתאים לילדים קטנים שרוצים להוציא קצת אנרגיה. חובה להציג Discover Pass על מנת לחנות בחנייה.



מסלול מעגלי מסביב לאגם מהמם, שהוא אגם מלאכותי. המסלול קל ולוקח בערך שעה ומתאים לילדים קטנים. בחורף יש שם המון שלג ואי אפשר להגיע עם הרכב עד למסלול אבל אנשים מנצלים את האזור לגלישה על השלג.

החיסרון היחיד של המסלול שהוא מרוחק- כמעט שעה נסיעה מה-East side אבל הנוף שווה כל דקת נסיעה ואפשר לעשות פיקניק מושלם בסוף הטיול.

יש מקום אחד בו ניתן להגיע עד המים אבל בעיקרון זהו לא אגם לרחצה.

חובה להציג Northwest Forest Pass ובחורף לעיתים יש צורך בעוד passes.




במקום מספר מסלולים בדרגות קושי שונות ובחלקם מגיעים למפלים קטנים וחמודים. המסלולים מתאימים לילדים קטנים ומקסימום חוזרים באמצע הדרך.

קחו בחשבון שהמסלול מאוד פופולרי ופעמים רבות אין חנייה באזור.

אין צורך ב-Pass.




מסלול הליכה הלוך וחזור עד לנקודה בה ניתן לראות את האגם (לא אגם לרחצה). המסלול קל וכולל בעיקר הליכה ביער. ליד המסלול תוכלו למצוא אזור מקורה בו אפשר לעשות פיקניק בסוף המסלול. המסלול מתאים לילדים קטנים.

חובה להציג Discover Pass.




מסלול הלוך וחזור הכולל עליה וירידה. כל ההליכה מתרחשת בתוך היער ולוקחת בערך שעה. המסלול לא מתאים לעגלות אבל מתאים לילדים.

חובה פס- Northwest Forest Pass.

בסוף המסלול אפשר לחצות את הכביש לפארק O.O.Denny Park בו אפשר לרחוץ באגם, לעשות פיקניק, לשחק בגן השעשועים ולהשתמש בשירותים.



מסלול מעגלי קצת יותר מאתגר. המסלול מתחיל בירידה עד קו המים ובסוף כל ירידה יש..עליה! והעליה חזרה אכן מאתגרת אבל אפשרית. ניתן לטבול את הרגליים כשמגיעים לקו המים. המסלול מתאים לילדים אבל בגלל העלייה בסוף כנראה תצטרכו להתאמן בסחיבת משאות בעלייה :)

בסיום המסלול חוזרים לכר דשא רחב ידיים עם שירותים וגן שעשועים וניתן לעשות שם פיקניק.

חובה להציג Discover Pass.




מסלול יפיפה בחינם בתוך הגן הבוטני. מסלול זה מתאים לעגלות ולילדים קטנים. אחת מהאטרקציות היא מעבר מעל גשר חבלים (מאובטח, אל תדאגו). הכי יפה פה באביב אבל נחמד להסתובב כאן בכל עונה. בחורף מתקיים פה בתשלום סימלי פסטיבל Garden D’lights בו כל הגנים מוארים וזה מהמם. (לצערי בוטל לשנת 2020)





מסלול הליכה בתוך היער. במקום מספר מסלולים בדרגות קושי שונות ובאורכים שונים וההליכה פה יכולה לקחת גם יותר משעתיים (כשהולכים עם ילדים קטנים ובקצב איטי). המסלול לא מתאים לעגלות ומדי פעם תתקלו בסוסים.

אין צורך ב-Pass ויש שירותים במגרש החנייה.






במקום מספר מסלולים, חלקם ביער וחלקם בשטח פתוח. המסלולים מאוד קלים ומתאימים ליום חורף שמשי בו רוצים מסלול עם קצת שמש שקרנית. המסלול מתאים לילדים קטנים אבל לא לעגלות.




הליכה מעגלית בתוך שטח מיוער (0.5 מייל). המסלול לוקח בערך שעה, מתאים לילדים קטנים אבל לא לעגלות. גם המסלול הזה קצת מרוחק מהאיסד סייד אבל שווה את הנסיעה.

חובה פס- Northwest Forest Pass.


מצרפת קישור למפה ב-Google maps עם כל הנקודות הנ"ל.


אם בא לכם לספר לי לאן החלטתם לנסוע אשמח לשמוע!

תהנו מהטיול!

148 צפיות0 תגובות
bottom of page